Эзэний хайр намайг амьдруулна

Filed under: by: Mgl - Praise

1.Эзэний хайр намайг амьдруулна
Дэлхийн ямар ч бэрхшээл намайг нөмөрсөн ч
Эзэний ивээл надад тусалдаг
Дэлхийн төгсгөл хүртэл хамгаалж өгнө
2.Эзэний хайр намайг удирдна
Миний очиж чадахгүй тэр газарт
Эзэний хайр намайг зууран авч
Дэлхийн төгсгөл хүртэл хөтөлж өгнө
Дх: Зөвхөн Эзэн намайг өвдөхийг мэднэ
Зөвхөн Эзэн сэтгэлийг минь хөтөлдөг
Ямар ч хүн байсан над руу хандсан
Эзэний агуу хайраас салгаж чадахгүй
Зөвхөн Эзэн миний хүч чадал
Зөвхөн Эзэн Та миний аврал
Ямар ч хүн байсан над руу хандсан
Эзэний агуу хайраас салгаж чадахгүй

1 сэтгэгдэл:

On March 5, 2022 at 11:31 PM , zacipaetzold said...

Used ford fusion titanium from T.I.E.
This titanium touring is smith titanium a 2D model from T.I.E. T.I.E. T.I.E.T.T.C.'s T-shirt in 2021 with links titanium bracelet to their website titanium nitride gun coating and email address. titanium max