Ганц ч өдөр амьдарч чадахгүй

Filed under: by: Mgl - Praise

11. Би ганцаараа байсан ч

Миний шархалсан зүрхийг тайвшруулж өгөх хүн

Ганц ч байхгүй ч би амьдарч чадна

Мөрөөдөлгүй байсан ч

Тэр үзэгсгэлэнтэй олон оддыг

Гараараа барьж чадахгүй ч би амьдарч чадна

Энэ дэлхийн эрхэм бүх зүйлийг

Би авч чадна

Дх: Гэхдээ миний зүрх сэтгэлд

Их Эзэний найдвар үгүй бол

Би ганц өдөр амьдарч чадахгүй ээ

Эзэн хайрын гараараа

Намайг тэврэхгүй бол

Би хором ч амьдарч чадахгүй ээ

Би Эзэнгүйгээр амьдарч чадахгүй ээ

2. 2. Дэлхий хичнээн үзэгслэнтэй ч

Гайхалтай зүйл олон байдаг ч

Би зөвхөн Эзэнийгээ бодно

Надад дэлхийн элбэг хангалууныг өгье гэсэн ч

Ивээлээрээ намайг дүүргэдэг

Эзэний хайраар сольж чадахгүй ээ

Би бүхий л зовлон бэрхшээлээ

Даван туулж чадна

Өө Эзэн

Миний амь болсон

Миний амь амьсгал минь

Өө Эзэн

Эзэн надад бүгдийг өгсөн

Эзэн миний бүхий л зүйл

Өө миний зүрх сэтгэлд

Би Эзэнгүйгээр амьдарч чадахгүй ээ

2 сэтгэгдэл:

On December 1, 2014 at 9:52 AM , Anonymous said...

энэ дууны нот, кодыг нь оруулж болох уу?

 
On February 3, 2015 at 8:43 PM , Магтан дууны корд said...

Hey ta Ali tsuglaani