Жанжин

Filed under: by: Mgl - Praise

Бидийн Эзэн сайн Эзэн~!

Надад маш их хайртай

Жанжин болсон Есүс хамгийн агуу гэж

Өдөр бүр ярих болно

Гараа чанга атгаад

Эрхий хуруугаа өргөөд

Есүс хамгийн сайн гэвэл толгойгоо дохь

Толгойноосоо хөлийн ул хүртэл биеэ сэгсрээрэй

Бүгдээрээ намайг дагаад Дабун гэж хашхирч (Дабун)

Алгаа дэлгэж гараа өндөрт өргөж

Бүх биеэрээ Эзэнийг хүндэтгэн

Бахтаж ядах баяр хөөрөөрөө (Шялаллалла)

Одоо магтацгаая (Халлелүяа)

Хийж чадах брекээрээ хип хоп бүжгээрээ

Томас шиг байсан ч Давид шиг бүжиг бүжнэ

Арслантай нүхэнд орсон Даниел шиг болохыг хүсэж байна

Хэдий надад ганц талант байгаа ч

Хүүхдийн цуглаанд талантны худалдаа дээрээс

Ганц талантаараа юу ч худалдаж авч чадахгүй ч

Бүжиг бүжиж буй намайг Эзэн хараад бэлэг өгөх болноо хөө~

Дх: Эзэний үг бол (аха аха)

Миний хөлд дэнлүү юм (аха аха)

Миний замд (тиймээ тийм)

Гэрэл юм (дахиад нэг)

Эзэн таны инээж байгаа царайг харахын тулд би бүжиг бүжиглэнэ

Эзэн таны инээж байгаа царайг харахын тулд чанга дуугаар (өө~ еэ~)

Есүс бол миний жанжин

Надад айх зүйл огтхон ч үгүй

Эзэн бол бүгдийг бүтээдэг

Үзэгслэнтэй Эзэнийг илүү чангаар~!! илүү чангаар~!!

Аав ээж минь хичнээн завгүй байдаг ч

Миний Эзэнийг хүлээн авбал сайн юмсан

Би баяртай байна, би хичнээн намхан боловч

Би баяртай байна, Эзэнтэйгээ хамт учир баяртай байна

Хүндэтгэл өргөх үед сэтгэл их хөдөлнө

Баяр хөөрөөр дүүрч алга ташин бүжиг бүжнэ

Пастор, ахлагч, туслагч нар бүгд хамт алга ташин бүжиг бүжнэ

Санаа зоволт, хэцүү бүгд байхгүй бяцхан хүүхэд шиг бүгд хамт алга ташин бүжиг бүжнэ

0 сэтгэгдэл: